O nas
Badania i innowacje
Produkty OLTIS Group zostały zweryfikowane jako odpowiadające TSI
The European Union Agency for Railways (EUAR) zweryfikowała oprogramowanie OLTIS Group według TSI TAF jako spełniające wymagania rozporządzenia nr.1305/2014 EU i jego dokumentacji technicznej.
Proces weryfikacyjny obejmuje produkty dla przewoźników kolejowych oraz managerów infrastruktury.
Informacja TSI-TAF dotycząca weryfikacji jest dostępna poniżej: www.era.europa.eu
EUROPEJSKIE PROGRAMY BADAWCZO-ROZWOJOWE
SPRINT (S2R-OC-IP4-01-2018) [2018–2020]
Semantics for PerfoRmant and scalable INteroperability of multimodal Transport
Shift2MaaS (S2R-OC-IP4-02-2018) [2018–2020]
Shift2Rail IP4 enabling Mobility as a Service and seamless passenger experience
Assets4Rail (S2R-OC-IP3-01-2018 ) [2018–2021]
Measuring, monitoring and data handling for railway assets; bridges, tunnels, tracks and safety system
OPTIYARD (S2R-OC-IP5-01-2017) [2017–2019]
Zoptymalizowane zarządzanie stacją rozrządową i siecią w czasie rzeczywistym (Optimized Real-Time Yard and Network Management)
GOF4R (S2R-OC-IP4-01-2016) [2016–2018]
Zarządzanie ramami interoperacyjności w mobilności kolejowej i intermodalnej (Governance of the Interoperability Framework for Rail and Intermodal Mobility)
ST4RT (S2R-OC-IP4-02-2016) [2016–2018]
Transformacje semantyczne w transporcie kolejowym (Semantic Transformations for Rail Transportation)
VITE (S2R-OC-IP2-02-2016) [2016–2018]
Wirtualizacja środowiska testowego (Virtualisation of the Testing Environment)
IT2Rail (Horizon 2020, 1. wyzwanie) [2015–2017]
Technologie informatyczne w Shift2Rail (Information Technologies for Shift2Rail)
CAPACITY4RAIL (7. program ramowy, 6. wyzwanie) [2013–2017]
Projekt rozwoju nowych technologii kolejowych w celu zwiększenia przepustowości do roku 2050
MERLIN (7. program ramowy, 5. wyzwanie) [2012–2015]
Projekt mający na celu obniżenie zużycia energii o 10%
D-RAIL (7. program ramowy, 4. wyzwanie) [2011–2014]
Prewencji wykolejeń w kolejowym transporcie towarowym
Projekty EUREKA
Projekt E! 11214 EPLOS [2017–2020]
Europejski portal usług logistycznych
Projekt E! 11159 OPTILOAD [2017–2020]
Optymalizacja załadunku towarów niestandardowych i urządzeń specjalnych na otwartych wagonach kolejowych
Projekt E! 11156 ERIC Mobile [2017–2020]
Europejskie centrum informacji o transporcie kolejowym dla użytkowników końcowych, z wykorzystaniem platform mobilnych
Projekt E! 9173 EDMOND [2015–2018]
Elektroniczne usługi danych do monitorowania przewozów materiałów niebezpiecznych
Projekt E! 9172 MONET [2015–2017]
Centralny system monitorowania i analizy ruchu środków transportu
Projekt E! 7663 INNOLOGI [2014–2016]
Innowacyjna logistyka
Projekt E! 7624 TREX [2014–2017]
Prace nad nowym systemem informatycznym wspierającym przewóz przesyłek nadzwyczajnych koleją, ze szczególnym naciskim na linie szerokotorowe i wdrożenie europejskich norm TSI
Projekt E! 7619 TABLOG [2014–2017]
Wykorzystanie urządzeń przenośnych typu tablet i smartfon do gromadzenia i przetwarzania danych oraz operacyjnego zarządzania procesami w firmach transportowych, spedycyjnych i logistycznych
Projekt E! 6726 LOADFIX [2013–2016]
Prace nad aplikacją do załadunku i mocowania towarów na wagonach towarowych
Projekt E! 6725 REAL-BRIDGE [2012–2015]
Bazodanowy system informatyczny do wspierania przewozów kolejowych Europa-Azja wg CIM/SMGS
Projekt E! 5025 LOGI-GATE [2010–2012]
Brama RFID do odczytu wagonów kolejowych, pojazdów drogowych i urządzeń magazynowych
Projekt E! 4509 EIMIS [2010–2012]
Europejski intermodalny system informatyczny
Projekt E! 4062 LOGCHAIN+ ERWIN [2008–2011]
Europejska kolejowa infrastruktura sieciowa
Projekt E! 3579 NARVIK [2006–2008]
Portal informacyjny o towarowych przewozach kolejowych w Europie
Projekt E! 3161 LOGCHAIN RAILMAP [2004–2007]
Elektroniczna mapa kolejowa Europy [Nagroda za najlepszy projekt programu EUREKA w roku 2009]
FUNDUSZE STRUKTURALNE
NOWA MOBILNOŚĆ – systemy transportu dużych prędkości i zachowania transportowe ludności
The project is co-funded by the European Union [2018-2022]
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską [2018-2022]
Celem projektu jest zintensyfikowanie współpracy międzysektorowej i interdyscyplinarnej w badaniach zmian zachowań mobilnych ludności w kontekście rozwoju kolei dużych prędkości w Czechach.
WSPÓŁPRACA UNIWERSYTETU W PARDUBICACH I SFERY APLIKACJI w ukierunkowanych na aplikacje badaniach systemów lokalizacji, detekcji i symulacji dla procesów transportowych i przewozowych (PosiTrans)
The project is co-funded by the European Union [2018-2022]
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską [2018-2022]
Celem projektu jest wzmocnienie i rozwój współpracy między sektorami organizacji badawczych a aplikacyjną sferą w aglomeracji Hradec-Pardubice w dziedzinie elektrotechniki, technologii informatycznych, transportu i logistyki.
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY OLTIS GROUP NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [2018–2019]
Celem firmy OLTIS Group a.s. w projekcie Marketing jest zaprezentowanie się na zagranicznych targach i wystawach, pozyskanie nowych klientów i wzmocnienie pozycji firmy zagranicą.
SIECIOWE MODELOWANIE PRACY PRZEWOZOWEJ NA KOLEI
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [2015–2018]
Celem projekt jest utworzenie kompleksowego systemu informatycznego służącego do wspierania przewoźników osobowych podczas tworzenia oferty.
HANDEL ZAGRANICZNY I MARKETING FIRMY OLTIS Group
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską [2015–2017]
Celem projektu jest zaprezentowanie firmy OLTIS Group na wystawach i targach zagranicznych